Thursday, April 24, 2008

Re: { KELANTAN-KITA } Aku Anak Kelantan

Cerita pasal anak kelantan di perantauan ni, saya nak kongsi 1 cerita.
 
Masa nak pilihan raya baru ni, tunang kwn ofis saya kena bertugas di kelantan(jaga tpt undi). Nak tau dia kata apa bila tunang dia kena g kelantan?
 
"alamak...tunang saya kena bertugas kat Kelantan La. Kena jaga bahagian Gua Musang. Adoi..dah lah kat sana bahaya"
 
Berdesing telinga saya dengar cakap dia. Saya tanya balik"awak pernah sampai Kelantan ke" Dia kata tak pernah. Pas tu saya tanya lagi, habis tu knp cakap cam tu?Dia kata"habis tengok la kat TV, baca kat suratkhabar tu. Tak selamat la kat sana". Nasib baik laaaa hamba ni sabar lagi. Ikut hati nak sound je, cakap tak pandang orang. Sabarrrrrr
 

Nor Hasni Hassan
Pembantu Perpustakaan Kanan
Putrajaya

Tel : 03-88856521



 


Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. __._,_.___

Bersama memperkasakan ICT di Kelantan
http://www.kokpasir.com  http://pusatsumber.kokpasir.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: