Monday, March 3, 2008

{ KELANTAN-KITA } Harap Ada Sesiapa Sudi Membantu - Daftar e-banking

saudara saudari Kelantan-Kita sekalian

Saya ingin tahu adakah akses e-banking melalui internet ni selamat apabila berada di cc, pejabat atau dirumah. Saya bimbang takut ada orang dapat menceroboh. Perlukah kita memasang apa-apa perisian keselamatan di pc atau apa yang lebih baik.

Saya ingin tahu bagaimana nak mendaftar dalam e-banking kalu kita dah aktifkan e-pin di mesin ATM CiMB.Saya kurang arif lagi.

Harap ada sesiapa yang dapat membantu saya dalam masalah ini.

TQ


Rise to the challenge for Sport Relief with Yahoo! for Good __._,_.___

Bersama memperkasakan ICT di Kelantan
http://www.kokpasir.com
http://pusatsumber.kokpasir.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: