Tuesday, March 31, 2009

{ KELANTAN-KITA } Mencari Peguam untuk Tujuan Fasakh (cerai)-Story inside.

Assalamualaikum,

Saya mempunyai rakan perempuan yg saya kenali sejak kecil. Yang saya tahu, dia telah dipaksa kawin dgn org berumur 40-an lebih sedangkan umurnya ketika itu 19 tahun..

Baru2 ni,saya terjumpa dgn dia. dia sedang mencari jalan untuk tujuan fasakh disebabkan suaminya itu mengabaikan tanggungjawabnya tentang nafkah zahir,sebaliknya memikirkan nafkah batin semata2.Suaminya itu mempunyai seorang lg isteri tua.

Baru2 ini, suaminya telah menyatakan untuk 'open file' untuk cerai. Tetapi janji tinggal janji. Sampai skrg tidak dibuka file.

Jadi, diharap pada warga Kelantan-kita yg mempunyai no telefon peguam2 yang boleh uruskan tujuan cerai fasakh supaya dapat menolong rakan saya di Pasir Mas ini, memandangkan dia tidak kenal mana2 peguam untuk tujuan fasakh ini.

Advantage sekiranya peguam tersebut adalah perempuan kerana dia mungkin lebih memahami perasaan kawan perempuan saya itu.

Boleh email pada saya nixkcode@yahoo.com mengenai peguam yg anda rasakan sesuai,samaada tinggalkan no phone, atau boleh inform pada peguam tersebut supaya contact saya melalui email. Saya sangat kesian pada nasib rakan perempuan saya yg selalu menangis2 itu,sedangkan dia tak reti untuk buat sesuatu sebaliknya dipergunakan cukup2 oleh suaminya itu.






__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://kanopi.kokpasir.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: