Thursday, March 19, 2009

{ IT-KELANTAN } Fw: {GE2u} Suami Yg Tidak Setia..


 

Salam semua....
 
saya memerlukan bantuan semua.. dh takde tempat utk bertanya dan meminta pendapat. sekurang2nya dapat melegakan hati yg hiba ini....
hajat di hati ingin ke pejabat agama tapi tak tahu procedurenya. .
dah lama memendam rasa. sampai ke tahap ni..
 
saya berkawin mac thn lepas.. sudah punya seorg anak perempuan 3bln yg sgt comel..
sblm kawin, saya cukup mengenali suami. baik buruk dia cukup saya tau.. kami berkawan sejak 2003..
masalah saya, suami masih tak henti2 dgn perangai lama.
mungkin ada silap saya..
tapi salah ke saya beri peluang tuk dia berubah..
dalam hati berkata, insyallah satu hari nnti dia akan berubah..
 
perangai dia yg sgt2 saya kenal dr mula berkawan, berkenalan dgn perempuan melalui internet.. tak henti2..
menipu saya itu dan ini.. tiap masa ada je yg saya tau.
samada saya cari sendiri atau masa tu Tuhan nk tunjuk..
tiapkali saya tau tiapkali tu jugalah dia berjanji tuk berubah..
taktau kenapa waktu bercinta tu saya tetap juga beri peluang demi peluang tuk dia.
kadang2 saya pikir terlalu bodoh diri ni.
saya ada kerjaya, saya ada segalanya pun. tak perlu bergantung harap pada dia.. tapi ntah.. sayang mengaburi mata.
sampai waktu tuk kawin, masih lagi saya jumpa perangai dia.
janji lagi dia tabur...
masa saya mengandung, masih sama lagi...
teruk kami bergaduh. sejak berkawan, saya dipukul2, tapi kenapa hati ni tak berganjak?? ntahla mana silapnya...
sampai ke hari ni bergaduh tetap dipukul..
tapi dia tetap taknak ceraikan saya kalau betul idup dia tak bole stop cari perempuan...
skrg adanya anak..., dia tetap buat benda yg sama.
walaupun janji demi tuhan, dia takkan ulangi lagi.......
saya sangka dgn adanya anak ni, dia akan insaf dan sedar tapi hampa je..
mengadu dgn mertua, kita yg dipersalahkan. .
anaknyalah baik. kita yg jahat..
puas keluarga saya nasihat. tapi hati ni berat rasa..
berkali2 dipukul, lebam2, masih lagi saya berat hati tuk buat report polis.. ntahla..
 
apa perlu saya buat??
sedih di hati tuhan saja yg mengerti.
minta tolong semua.. walaupun sebuah nasihat....
 
terima kasih.
 
- perempuan malang -




NOTICE - This message and any attached files may contain information that is confidential, legally privileged or proprietary. It is intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error. Any dissemination, copying, use or re-transmission of this message or attachment, or the disclosure of any information therein, is strictly forbidden. BlueScope Steel Limited does not represent or guarantee that this message or attachment is free of errors, virus or interference.

If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message. Any views expressed in this email are not necessarily the views of BlueScope Steel Limited.

__._,_.___
Egroup ini dikendalikan oleh http://pusatsumber.kokpasir.com  .
Tidak dibenarkan mengiklan.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

No comments: