Thursday, July 31, 2008

{ KELANTAN-KITA } »»---(¯`'·.Memikat, Merangsang Melalui Sains .·'´¯)---««

Phero-Xâ„¢
Androstenone Pheromone
The Science Of Attraction
Product By : Morgan Labs LCC
Made In : Russia

Phero-Xâ„¢ adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia. Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya di dalam hati.... "bau apakah ini???" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi.... tetapi pheromones Phero-Xâ„¢ kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni"... hemm...

Maklumat lanjut, Layari :
»»---(¯`'·.www.Phero-X.net .·'´¯)---««
Harus di ingat, Phero-Xâ„¢ bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif.

Phero-Xâ„¢ PHEROMONE telah diadun dengan sukatanyang sempurna. Ini bermakna anda akan dapat menarik perhatian wanitatanpa perlu berbau tengik seperti ketiak...Ya betul, androstenonebaunya mmg sedikit tengik (Musky). Jika anda tidak mengadunnya dengantepat, yang mana baunya hanya patut di kesan oleh minda bawah sedaryang terletak di bawah primordial, maka pheromone tersebut akan berbausangat MENGJENGKELKAN. Blushing

Phero-Xâ„¢ PHEROMONE diperbuat daripada minyakyang disaring dari tumbuhan iaitu dari biji anggur dan kayu sandalwood. Tiada bahan daripada haiwan diguna. Tiada berakohol. Cara uji,bila bakar ia tidak akan terbakar. Hormon-hormon yang diguna pula,adalah sintetik.

Thinking Bagaimanakah bau Phero-Xâ„¢?Thinking
Bau pheromones memang sukar dikenalpasti dengan teliti. Namunkebiasaannya ia berbau tengik. Namun dengan penghasilan pheromonesbermutu tinggi oleh Morgan Labs dan adunan Phero-Xâ„¢yang termoden secara saintifik, setiap orang akan tertanya-tanya, bauapakah yang terhasil dan terawang di udara apabila anda menggunakan Phero-Xâ„¢. Ia amat unik dan tersendiri!

Thinking Bagaimana menggunakan Phero-X?Thinking
Titiskan Phero-Xâ„¢pada kolar baju, pergelangan tangan atau leher dan pada belakang cupingtelinga. Bergantung kepada biokimia kulit anda, inilah faktor palingkritikal kerana anda sendiri yang menentukan dos manakah yangbersesuaian dengan anda.

Gunakan Phero-Xâ„¢ pada suhu badan iaitu 37 darjah celcius. Dan gunakan di kawasan yang tiupan angin sederhana. Phero-Xâ„¢ juga amat berkesan dalam jarak 3 kaki.

Cara anda menggunakannya memainkan peranan penting. Kesilapan yangbiasa dilakukan pengguna yang baru adalah menggunakan pheromones denganbanyak sekali. Disebabkan Phero-Xâ„¢ adalah pekat, hanya 1-3 titis diperlukan. Menggunakan dengan LEBIH BANYAK Phero-Xâ„¢ TIDAK AKAN meningkatkan kesan-kesannya. Tentukan dengan menggunakannya secara berjimat-cermat, anda tidak akan kehabisan Phero-Xâ„¢dengan cepat. Gunalah sedikit yang mungkin, anda mendapat manfaatdengan mendapat kesan yang lebih baik, pada kos yang lebih jimat.Winking

Thinking Bolehkah Phero-Xâ„¢ di hantar secara rahsia?Thinking
Sudah tentu! Kami memahami perasaan anda. Sebab itu kami menghantarsemua produk kami, dalam kotak kosong yang unik dan rahsia.Tiadasebarang tanda-tanda dan maklumat isi kandungan. Tidak seorang pun yangakan tahu isi kandungannya, di-jamin!Smile

Selamat melayari website
CGRocks www.Phero-X.net CGRocks
Sila ajukan sebarang aduan / cadangan / Pertanyaan
Kami akan memberi respon segera kepada setiap kiriman anda.

KLIK SINI  untuk soalan-soalan dan pertanyaan
KLIK SINI  untuk melihat testimoni pelanggan.
KLIK SINI  untuk membuat tempahan.
__._,_.___

Bersama memperkasakan ICT di Kelantan
http://www.kokpasir.com  http://pusatsumber.kokpasir.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: