Tuesday, February 26, 2008

Re: { KELANTAN-KITA } Re: PENTING UTK SELURUH PENGUNDI KELANTAN!!!

Makluman kepada teman2 egroup yang lain. Biarpun saya kelihatan tidak aktif di group ini namun saya tidak pernah sekali tercicir daripada membaca setiap entri yang dimasukkan. Saya sentiasa memantau dari jauh. Menyerap mana2 yang berguna, mengambil iktibar dari sumber2 yang berfaedah. Namun, sesekali saya saya perlu juga memberi pandangan! harap jgn pula ada yg tidak senang. Saya ini jenis orang yang mahu senang2 saja. Saya senang...orang lain pun senang!
 
Setakat ini saya melihat usaha sdra Edi yang sentiasa 'degil' dalam mencapai matlamatnya. 'Tok dengar kato' dengan makhluk2 penghimpit, pendesak, dan pelemah semangat. Saya malah turut kagum dengan usaha itu. Kadang2 saya mengambil iktibar bukan melalui entri yg dimasukkan...tapi atas usaha yang telah dilakukan.
 
Teruskan abg edi...teruskan juga usaha sahabat2 di kelantan. Saya memang (nampak gaya) tak berpeluang lagi nak menapak dan menabur budi secara lngsung di tanah kelahiran. Walau apapun, saya dari jauh sentiasa mahu dan 'berehi' untuk menyumbang setakat yang termampu.
 
Selamat Maju Jaya.
Dunia Buku di Sini www.mybooks.com.my

----- Original Message -----
From: "Nixk Code"
To: Kelantan-kita@yahoogroups.com
Subject: Re: { KELANTAN-KITA } Re: PENTING UTK SELURUH PENGUNDI KELANTAN!!!
Date: Tue, 26 Feb 2008 19:05:56 -0800 (PST)

Betul.
saya bersetuju.

Bak kata saudara Rozlan, bagi sedikit 'udara' untuk kita bernafas di ruang tanpa sebarang perbezaan pandangan politik yang boleh memecahbelahkan.Bnyk lagi medium dan saluran untuk berpolitik.

saya menyokong tindakan bro edi.

Syabas.

Mohd Rozlan Mohamed Noor <editor@minister.com> wrote:

Salam saudara edi, saya menyokong penuh tindakan sdra Edi. Ban sahaja mana2 unsur politk kepartian di ruang ini. Banyak lagi medium lain yang lebih sesuai untuk menyalurkan maklumat berupa kempen politik. Meskipun demikian tidak lah bermakna saya (atau mungkin juga Edi) berpihak kepada mana2 parti. Undi tetap rahsia! Perjuangan politik tetap menjadi pegangan faham masing2. Tolong juga tuan2 yang berniat ... mohon beri ruang untuk laman group ini bernafas dalam udara yang bebas daripada toksik2 politik. Sekurang2nyer ini saja yang ada untuk kita mencambahkan sedikit ilmu sesama kita. Jangan cabuli ia, jangan jadikan laman group ini seperti tempat longgokan sisa buangan minda!
 
Maaf kalau terlalu kasar. Saya hanya mahu hak 'bernafas' dalam udara yang bebas politik di sini. itu sahaja. Berpolitk lah di tempat lain. Yang lebih sesuai...yang lebih afdal!

----- Original Message -----
From: "Ediramle Ismail"
To: Kelantan-kita@yahoogroups.com
Subject: { KELANTAN-KITA } Re: PENTING UTK SELURUH PENGUNDI KELANTAN!!!
Date: Tue, 26 Feb 2008 23:45:49 +0800 (MYT)

E-mel seperti ini adalah tidak dibenarkan. Tanpa ragu-ragu lagi e-mel
onemzi@yahoo.com diban dari egroup kelantan-kita.

Kelantan-kita tetap berkecuali dan tidak membabitkan politik kepartian .
Kita tidak mahukan egroup ini menjadi landasan atau medan perlawanan dan
ada unsur kata mengata yang entah benar atau tidak.

Salam persahabatan berkekalan untuk semua.

Ediramle

On Tue, February 26, 2008 3:30 pm, jack smile wrote:
Sebagaimana diketahui umum, BN agak kucar-kacir dlm
persediaan menghadapi PRU12 ini seolah2 mereka tidak
bersungguh2 utk merampas Kelantan. Segala gerak kerja
mereka yg bercelaru dpt dilihat sebermula parlimen
dibubarkan iaitu dlm soal pemilihan calon dan sehingga
kini gerak kerja mereka masih tidak tersusun kemas.



Ikuti soal jawab penerbitan  dengan Editor, Rozlan Mohamed Noor di www.tintarona.blogspot.com

--
Want an e-mail address like mine?
Get a free e-mail account today at www.mail.com!


Looking for last minute shopping deals? Find them fast with Yahoo! Search.



Ikuti soal jawab penerbitan dengan Editor, Rozlan Mohamed Noor di www.tintarona.blogspot.com 

--
Want an e-mail address like mine?
Get a free e-mail account today at www.mail.com!
__._,_.___

Bersama memperkasakan ICT di Kelantan
http://www.kokpasir.com
http://pusatsumber.kokpasir.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: