Thursday, February 28, 2008

Re: { IT-KELANTAN } Nak Bodohkan Rakyat Dengan Statistik? Saya pun boleh...

It-kelantan@yahoogroups.com  mengambil pendekatan yang sama seperti kelantan-kita@yahoogroups.com dengan tidak membenarkan perbincangan yang membabitkan politik kepartian terutama pada musim yang hampir dengan pilihanraya ini.

Walaupun kita penyokong mana-mana pihak, usaha berterusan untuk menambah kadar celik ICT di Negeri Kelantan adalah merupakan tanggungjawab bersama.

Terima kasih.


2008/2/29, zulkifli dahlan <zulnaco@yahoo.com>:

kat indonesia ada tol.. laluan dari jakarta ke merak.. sebelum melangkah ke pulau sumatera.. tp tak ingat berapa plak.. hidup pas!

----- Original Message ----
From: hanie anis <hanie_anis@yahoo.com>
To: Mapeg@yahoogroups.com; it-kelantan@yahoogroups.com; SPR_Amieda <amieda@spr.gov.my>; SPR_EnHamzah <hamzah_henry@hotmail.com>; SPR_KakIza <liz7064@yahoo.com.my>; SPR_Lin <nazleen211@yahoo.com>; SPR_Liz <liesz_ssip@yahoo.com>; MdIbr <ein2020@yahoo.com>; Col MustakMiandad <amuskdad@yahoo.com>; "Isa Munir,acp" <radinisa@gmail.com>; drhjsutarji@yahoo.com; Norni WoghehKawe <drnorni@yahoo.com>; wogheh_Puding <sharifudden@petronas.com.my>; chukabrashid@gmail.com; reen@mail.hukm.ukm.my; Dzirhan Mahathir <anasira@pc.jaring.my>; D_SeriZaini <panglima_sauk70@hotmail.com>; MejGenDato'_Yunus <yunus230@hotmail.com>; Dato'Che Yahaya_Pakistan CY <yahayacy@hotmail.com>; salmah152@yahoo.com; UiTM Salmi <salmi@casainovasi.com.my>; hazlily mohd <hazlily@yahoo.com>; usahawan62@yahoo.com
Sent: Thursday, February 28, 2008 1:13:53 AM
Subject: { IT-KELANTAN } Nak Bodohkan Rakyat Dengan Statistik? Saya pun boleh...

__._,_.___
Egroup ini dikendalikan oleh http://pusatsumber.kokpasir.com  .
Tidak dibenarkan mengiklan.
Yahoo! Search

Start Searching

Find everything

you're looking for.

Y! Messenger

Files to share?

Send up to 1GB of

files in an IM.

Best of Y! Groups

Discover groups

that are the best

of their class.

.

__,_._,___

No comments: