Wednesday, July 8, 2009

{ KELANTAN-KITA } Webucation



Network Marketing ePndidikan pertama di Malaysia-Portal eLearning

 

Apa lagi yang anda mampu perolehi melalui "Program Pintar" ini?

Anak Score A, Kita sama-sama Score RM....

 

Bagaimana caranya? Sertai kami sebagai eEntrepreneur, saya sudah buktikan dalam bulan ketiga pdapatan saya 5 angka, sentiasa berlaku pningkatan, pada bulan jun 2009 pdapatan saya 30ribu, bukan saya yg hebat tapi SCORE A yg hebat program terunggul yg sudah terbukti kbekesanannya dan dapat pgiktirafan kementerian pendidikan, jika berminat bolehlah hubungi saya, saya sedia membantu. jika berminat bolehlah hubungi saya 013-6416389

 

Di zaman yang serba canggih ini teknologi komunikasi maklumat (ICT) mendominasi semua aktiviti manusia. Persaingan untuk memajukan diri dan ekonomi menjadi agenda penting tidak kira individu, berkumpulan atau pun organisasi. Sebagai seorang insan, kita juga tiada pilihan. Bersaing atau mendahului persaingan. Jika kita terlambat maka kita akan jauh ketinggalan. Bak kata pepatah Inggeris : "Time is Precious, Time is Money".

 

Generasi akan datang, iaitu anak-anak kitalah yang akan melaui era 100% ICT ini. Oleh itu kita mestilah mempersiapkan minda generasi baru agar lebih bersedia untuk menerima perubahan besar yang akan memberi impak terhadap gaya hidup mereka. Tanpa pencapaian akademik yang tinggi (straight A?s) mereka akan tewas sebelum bersaing, tapi untuk membesarkan mereka dengan pencapaian akademik tertinggi memang besar belanjanya.

Persoalannya, bagaimanakah caranya kita untuk merperkasakan minda dan ekonomi serentak?

Kami ada caranya. Dengan Program Score A, kami yakin! Generasi akan datang akan lebih bersedia untuk menyambut kehadiran tahun 2020 yang masyarakatnya berteraskan ICT. Score A mampu melatih anak-anak seawal 7 tahun untuk menggunakan teknologi computer dan internet sebagai rutin harian dan pencapaian akademik mereka terjamin cemerlang.

 

Score A Programme adalah :

Sistem pemBELAJARan ONLINE dengan kaedah LATIH-TUBI yg INTERAKTIF (semakan segara/instant marking) menggunakan platform internet..

Sentiasa dikemaskini mengikut sukatan pelajaran Malaysia , 100% sukatan pelajaran Malaysia.

Diiktiraf oleh Kementerian Pelajaran dan disokong oleh PIBG Nasional

yang best sekali parent boleh pantau prestasi akademik anak setiap masa melalu online Report Card dan SMS (jika anda terlalu sibuk).

paling unggul ialah beribu-ribu pelajar telah Score 5A / 8A dalam UPSR, PMR dan SPM. Program ini terbukti berkesan memajukan pencapaian akademik pelajar yang lemah dan tercorot untuk mendapat 8A dalam PMR

paling melegakan ialah parent boleh jimat kos tuisyen sebab Score A boleh digunakan untuk semua anak dan semua matapelajaran termasuk dalam pakej (24sen sehari ok tak??). Sebaliknya pusat tuisyen mengenakan bayaran atas setiap anak dan setiap subjek.

Jadi Score A ni MURAH, BERKESAN dan FANTASTIC!!!!

Laman web http://www.scorea.com/



New Email names for you!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://kanopi.kokpasir.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: