Monday, July 27, 2009

{ KELANTAN-KITA } APA TUNGGU LAGI....RAYE DAH DEKAT...MODAL RM 50 JER.....DAH TERBUKTI....ALHAMDULILLAH.... [16 Attachments]

[Attachment(s) from Kamarul Malaysia included below]




PADA RABU,  8 Julai 2009 SAYA DAPAT LAGI

 

RM580.00!!! ( LIMA RATUS LAPAN PULUH

 

 RINGGIT SAHAJA)

 

Sukar nak percaya kan . Tapi itulah REALITINYA.

 

Dilampirkan diatas ialah Transaksi TERKINI akaun maybank saya bertarikh 21/06/2009, 22/06/2009, 23/06/2009 & 24/06/2009. Setiap hari saya mengutip purata RM300 – RM600 sehari terus ke Akaun Maybank saya. 

 

Tertekan dengan masalah kewangan yang membelenggu diri, saya nekad untuk mencuba menyertai  igetworld.com melalui emel yang dihantar oleh seorang kenalan memandangkan risikonya amat rendah (iatu modal Cuma RM50)

 

Kini saya tidak lagi teragak - agak nak berbelanja takut bajet lari, hutang PTPTN masa saya belajar dulu pun dah dapat saya settlekan.

 

Bila dah macam ni, Barulah saya Terfikir Mengapa Irfan Khairi sukakan perniagaan Internet…

 

Ia betul2 Menjadi dan Memang Internet Sungguh berkuasa!

 

Dipaparkan juga dibawah adalah beberapa orang downline saya yang telah berjaya mendapat beratus - ratus ringgit malah mencecah ribuan ringgit di bawah group saya.

 

Profil Downline

Maklumat Member

Username

keri64

Nama

muhamad sakri jaafar

Tarikh Masuk

2009-06-08 09:56:43

Status Reseller

Aktif

 

Cara Hubungi

Email

muhamad.sakri@sinarharian.com.my

No. Handphone

0179334964

 

 

 

 

Profil Downline

Maklumat Member

Username

zainalib63

Nama

Zainal Abidin Ibrahim

Tarikh Masuk

2008-09-15 11:08:04

Status Reseller

Aktif

 

Cara Hubungi

Email

zainalib@celcom.com.

 

 

Profil Downline

Maklumat Member

Username

khazry1

Nama

khairuzzikri bin mohd sagi

Tarikh Masuk

2009-02-08 09:41:17

Status Reseller

Aktif

 

Cara Hubungi

Email

khazry_najasyi@yahoo.com

No. Handphone

0136650960

 

 

 

seorang lagi downline saya Puan Jamilah dari Seberang Jaya Pulau Pinang yang baru saya aktifkan IDnya pada hari ahad, 22-03-2009 telah berjaya mengutip RM700 lebih dalam masa 2 hari sahaja!!! dan inilah SMS yang saya terima dari beliau.

 

'Akak berterima kasih pada nas kerana kalau tak, manalah nak dapat macam ni. Siapa kerja lebih dia dapat, work smart! Akak atur Strategy sebelum masuk. Klu boleh dalam sehari semua balik modal melalui penyusunan 1 kaki. Bila mereka happy, mereka akan kerja lagi dengan yakin. Tq again.'

 

  Sender: Puan Jamilah

+60134303292

Received: 05:52:41

22-03-2009

 

Profil Downline

Maklumat Member

Username

jamilah1981

Nama

Jamilah Abd Kadir

Tarikh Masuk

2008-10-22 04:47:51

Status Reseller

Aktif

 

Cara Hubungi

Email

jamilah1975@gmail.com

No. Handphone

0134303292

 

Anda boleh hubungi mereka sendiri untuk lebih kepastian.

So, lakukan pendaftaran id anda segera melalui laman web berikut:

 

 

Selepas anda membuat pendaftaran dan mengaktifkan ID anda, secara automatik saya akan dapat tahu anda berada dibawah group saya melalui e-mail yang dihantar oleh Admin igetworld.com.

 

DALAM RANGKAIAN SAYA,

 

  

PLAN A - JADI NETWORKER YANG AKTIF SEPERTI SAYA

ANDA AKAN MENJANA SEHINGGA RM51,900 BAGI SATU AKAUN

 

 

SETIAP HARI SAYA MENERIMA PURATA 6 – 10 PENYERTAAN BARU UNTUK DISUSUN DAN DIATUR. IA BERGANTUNG SECEPAT MANA ANDA BERTINDAK UNTUK MENDAFTAR DAN SAYA AKAN SUSUNKAN DIBAWAH ID ANDA UNTUK SEGERA ANDA BALIK MODAL DAN BINA NETWORK ANDA.

 

(Nota: Sesiapa yang menyertai group kami juga akan diberikan cara bagaimana untuk mendapatkan BERIBU - RIBU e-mail list bagi mempromosikan ID anda melalui Yahoo Groups)

 

 PILIHAN DI TANGAN ANDA!!!!

 

KELEBIHAN igetworld.com;

1.      New babies.  Biz ini TIDAK akan menjadi TEPU!!!! (klik FAQ web untuk detail)

2.     Spilover (Limpahan keluar)..  Dengan formula (SLEEPING PARTNERS) ini, tanpa menaja tapi masih boleh dapat income. 

3.      Sistem website yang mantap dan berkesan.

4.       Tidak perlu menjual produk.

5.         100% dilakukan secara online.

6.         Bimbingan disediakan untuk kejayaan.

7.         Pembayaran terus ke Akaun Bank Anda!

   

 

SETIAP HARI, BERPULUH - PULUH orang di SELURUH NEGARA join igetworld.com. ( Cuba lihat disebelah kiri web  igetworld.com. bahagian 'Latest Member' tiap- tiap jam ada sahaja penyertaan baru yang masuk).

 

Jangan tunggu ramai orang dah masuk baru nak aktifkan ID, kerana bila network dah jd besar dan berkembang ID anda akan terkebawah!!!

 

 

Dengan kemelesetan ekonomi global sekarang kita telah mencari pelbagai jalan alternatif untuk memperolehi pendapatan yang lebih bagi menampung keperluan kehidupan yang semakin meningkat.. Pelbagai cara terdapat disekeliling kita cuma terpulang kepada kita untuk merebut peluang yang sememangnya terhidang didepan mata.

 

  Robert Kiyosaki: "orang terkaya di dunia membina network, tapi orang lain hanya mencari kerja."

 

 

Sebarang kemusykilan/maklumat lanjut, just miss call saya. Saya akan call semula. Saya x kisah walau bil telefon beratus pun, dalam masa setengah  hari jer sy boleh cover.

Yusoff (icesurvey)

0126200564


 

(Pes; Jika anda tidak memerlukan extra income untuk menyelesaikan masalah kewangan anda, sila fowardkan kpd org lain yang lebih memerlukan)  

 

 

 

 

 

 

 

 

 













Attachment(s) from Kamarul Malaysia

10 of 16 File(s) (View all Files)


__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://kanopi.kokpasir.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: