Monday, July 20, 2009

{ KELANTAN-KITA } Kedai Perabot untuk dijual (kepada mereka yg ingin berjinak dgn dunia bisnes)



Assalamualaikum,

Kawan saya pesan pada saya, dia ingin jual kedai perabotnya sbb dia tidak sempat lg handle kedai perabotnya itu (dia mempunyai pelbagai bisnes).

Jadi, dia nak let go perabot2nya dgn harga yg cukup murah, sesuai untuk mereka2 yang ingin baru memulakan bisnes kedai perabot. Kepada mereka2 yang punyai modal dan tidak mahu lagi berkerja makan gaji, inilah peluangnya.

Untuk makluman, bisnes kedai perabot ini mampu untuk meraih jualan sehingga lebih RM 100 ribu-rm 200 ribu sebulan especially di musim perayaan seperti hari raya (kerana menurutnya, anak2 dari KL semua balik kg dan bawak ibu bapa masing2 kekedai dan bgtau ibu bapa pilihlah yg mana perabot yg disukai,hehe). Lokasi kedai ini di Pasir Mas.Kedainya mmg cukup besar.Kalau saya ada modal lebih 60k, mmg saya beli dah. Tempat pun agak strategik kerana berada di kawasan bandar.

Boleh hubungi saya di talian 0192551155,nixk untuk maklumat lebih lanjut & saya akan kenalkan kepada owner kedai tersebut.

p/s: Jawatan IT Executive ditempat saya masih belum diisi, tapi saya menerima banyak permohonan dari warga Kelantan, dan minggu lepas, ada dikalangan warga kelantan sudah dipanggil untuk interview.Sila hebahkan kekosongan jawatan ini kerana saya ingin sekali lihat warga Kelantan yg punyai degree IT dan tahu asp.net untuk mengisi kekosongan saya ini di company yg sudah established.Saya akan tutup tawaran ini pada 24 Julai ini.









__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://kanopi.kokpasir.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: