Wednesday, December 16, 2009

{ KELANTAN-KITA } Muat turun video Youtube



Rasanya menjelang tahun baru 2010 saya telah merancang suatu program secara peribadi.
 
Sempena tahun yang berangka cantik iaitu 2010,  saya ingin jadikan tahun 2010 sebagai Tahun ICT di peringkat diri peribadi saya.
 
Bermakna tahun 2010 ini merupakan sebagai Tahun ICT buat saya . Sempena Tahun ICT itu saya akan mempertingkatkan lagi kemahiran
dan mempertingkatkan lagi peranan untuk mengongsikan apa yang diketahui untuk semua untuk dimanfaatkan bersama.
 
Memulakan langkah saya ingin kongsikan bagaimana antara cara untuk memuat turun video daripada laman Youtube ke Komputer.
Carilah video yang bermanfat untuk dimuat turun dan 'dimainkan' di komputer tuan/puan  di mana sahaja berada walaupun  ketika tidak dapat menggunakan internet ataupun di kawasan yang tidak ada liputan internet.
 
 
 
 
Kalau ada rakan-rakan yang punyai cara lain bolehlah dikongsikan.
 
 
Ediramle Ismail,
Dari Anjung ICT Kok Pasir, Tumpat, Kelantan.

ym id  ediramleismail
 
 


__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://www.kokpasir.com/kanopi




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: