Saturday, October 31, 2009

{ KELANTAN-KITA } BERSAMA MENYELESAIKAN MASALAH KEWANGAN [1 Attachment]

[Attachment(s) from mohd_zaki mohd_zaki included below]

o

"Siapa Lagi Mahu Memperolehi WANG SEGERA RM1000 - 2000.00 SEMINGGU - Hanya Secara Sambilan Dari Meja Makan Di Rumah TANPA Berjumpa Atau Bercakap Dengan Sesiapa!"

p

Pertama sekali saya perkenalan diri saya, saya MOHD ZAKI BIN PA ADEK ingin menyampaikan TAHNIAH, kerana Anda sungguh bertuah dan terpilih menjadi orang pertama yang mendengar KHABAR LUAR BIASA ini. Namun KHABAR LUAR BIASA yang ingin saya berikan ini hanya diberikan kepada yang betul-betul SERIUS. Serius yang macam mana?? Serius yang dimaksudkan, adalah individu yang betul-betul ingin mengubah gaya hidup ke arah kehidupan yang lebih selesa dan mempunyai kebebasan kewangan.
Anda sebenarnya dibawa melangkah ke satu peluang yang bakal menyelesaikan masalah kewangan dengan peluang hebat yang kami jalankan! Dengan berbekalkan sistem hasil ilham Prof Datuk Dr Farid Ismail yang lengkap serta mudah, anda kini mampu merealisasikan impian anda bersama kami di KRISTALKARISMA.NET.

Bertindak adalah satu keperluan. Tidak ada kejayaan dengan angan-angan. Jika anda betul-betul serius untuk mengubah kehidupan anda ke arah yang lebih baik, kami menunggu anda di sini, mulakan langkah pertama anda dengan DAFTAR PERCUMA dan nikmatilah pendapatan lumayan tanpa had, anda tentukan sendiri berapa yang anda mahu.

    Jika anda sedang tercari-cari satu peluang yang sungguh mudah dan memberikan pendapatan LUMAYAN, Laman Web ini akan mendedahkan semuannya dan anda pasti akan terperanjat besar dengan hasilnya!!

 

 

Cuba anda bayangkan...

Isnin depan, daripada kelam kabut pergi kerja untuk menjadikan orang lain lebih kaya, anda hanya duduk berehat di rumah sambil membaca surat khabar dan menikmati kopi. Beberapa jam kemudian posmen datang dengan membawa beberapa pucuk surat kepada anda.

Dengan penuh perasaan ingin tahu, anda membuka surat tersebut dan pastinya anda tersenyum lebar kerana anda baru sahaja menerima puluhan kepingan wang pos bernilai RM5.00, RM10.00 dan RM30.00 setiap satu pada hari itu tanpa berjumpa atau bercakap dengan sesiapa pun. SUNGGUH AJAIB!

 

Adalah penting untuk anda memahami bahawa Rahsia Kekayaan di atas bukanlah satu fantasi dan bukan juga satu silap mata. Ianya adalah satu program hebat yang dipanggil PROGRAM EKSPRESS. Apa itu Program Ekspress??

 

Jika anda berminat ingin tahu, kami tidak keberatan untuk berkongsi dengan anda. Namun ingin kami tekankan di sini, Program Ekspress ini hanya untuk mereka yang ingin bebaskan hidup mereka daripada HUTANG. Jika anda tidak pernah ada hutang, atau telah melangsaikan semua hutang seperti hutang bank, kredit kad, hutang pengajian dan sebagainya, juga anda tidak mempunyai sebarang masalah kewangan...., maaf dari kami, laman web ini bukan untuk anda.

 

 

 

Program Ekspress ini adalah hasil ilham Prof Dr Farid Ismail (Bekas Pensyarah UIA) dan telah berjalan selama 4 tahun yang lalu. Di kendalikan oleh Syarikat berdaftar Kristal Karisma Enterprise (Plan A) dan World Heritage Resource (Plan B), berjalan secara offline sepenuhnya dengan pusat operasi utama di Seksyen 7, Shah Alam. Formula yang luar biasa ini telah melahirkan ramai JUTAWAN WANG POS di Malaysia.

 

 

Adalah penting untuk anda ketahui bahawa program ini BUKANLAH MLM, Piramid, Binari mahupun Skim Cepat Kaya. Program hebat ini hanya mereka yang benar-benar ingin melangsaikan hutang piutang.

  

Anda dijemput untuk menghadiri sessi penerangan yang diadakan setiap hari di Pejabat Urusan WHR di Sek 7 Shah Alam (Sebelah Balai Polis). Hubungi admin untuk membuat temujanji. Senarai penuh alamat dan cawangan Syarikat ada terdapat di ruangan ahli. Sila login ke ruangan ahli untuk lebih info.

 
 

PERHATIAN!!!

SILA DOWNLOAD BORANG PENYERTAAN YANG DILAMPIRKAN

 

Untuk keterangan lanjut sila layari:

 

http://zakiey.42y.biz

 


New Windows 7: Find the right PC for you. Learn more.

Attachment(s) from mohd_zaki mohd_zaki

1 of 1 File(s)


__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://www.kokpasir.com/kanopi




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: