Sunday, June 7, 2009

Re: { KELANTAN-KITA } Pengkongsian ikhlas dari saya



Salam,saya tak nak hurai panjang berjela cuma sekali lagi saya mgambil kesempatan ini ingin menyatakan biz yg saya bawa ini sama sekali tidak sama dengan Hai-O baik dari produk mahupun marketing plan dan konsep kita siapa yg kerja kuat dia yg dapat dan kami tidak mbezakan antara rangkaian bawah atau atas. Saya disini tiada niat nak tipu hanya nak bkongsi dengan yang mencari peluang, manalah tahu ada diantara rakan-rakan sedang mencari peluang, inilah peluang dan  rebutlah peluang keemasan ini. Kalau no phone tak letak jadi isu ok ni no tel saya 03-79675683

Rosliza

Universiti Malaya

Kuala Lumpur

03-79675683




From: ismail zaki <wmzakey@yahoo.com>
To: Kelantan-kita@yahoogroups.com
Sent: Friday, June 5, 2009 7:58:24
Subject: Re: { KELANTAN-KITA } Pengkongsian ikhlas dari saya

Masih ada lagi iklan sebegini yg meletakkan ramai org Melayu dibuai angan2. Memang ada yg berjaya buat duit dgn program sebegini tapi lebih ramai lg yg kecewa. Mereka mengambil keuntungan di atas titik peluh downline. Tengok saja Hai-O, (maaf jk ada ahli group ni yg terlibat secara langsung) memang ada melayu yg berjaya menjana pendapatan tinggi. Tapi kita kena selidik siapa disebalik Hai-O?... cha ya nun alif.... dan berapa ramai Melayu yg masih terkial-kial di downline bawah sana mengejar mimpi utk jadi kaya. Dpt terjual semua 10 buah water filter tu pun dh cukup bagus.
 
Banyak skim2 sebegini mensasarkan org Melayu. Selepas satu yg tutup, tumbuh lagi yg baru dan seterusnya dgn pelbagai pendekatan dan kaedah pemasaran. Penciptanya kaum lain, org Melayu yg berada di belakangnya sempatlah kaya, yg menjadi mangsa ialah Melayu2 yg kat bawah sana.
 
Kalau pengirim email ni ikhlas nak bantu, why no she (he?) attach her tel no. Entah2 kalau berbual menerusi telefon, bukan suara perempuan yg keluar tp jantan. Menerusi internet ni mcm2 penyamaran boleh dibuat.
 
Ingatlah, utk menjadi kaya dgn sekelip mata MENERUSI CARA YG HALAL DAN TIDAK MENYALAHI SYARAK tidaklah semudah yg disangkakan. Ada juga yg bernasib baik dpt membina empayar perniagaan menerusi usaha sendiri tp bilangannya boleh dibilang dgn jari.Yg ramai ialah menerusi skim2 sebegini yg dr segi syarak sendiri pun kurang berapa jelas ttg kehalalannya. Tp Melayu tidak pernah serik utk terus ditipu.
 
Maaf jika ada yg terasa....
 
wmzakey

 
..oooO...... ........Let Islam
...(....)... Oooo...Be
....)../.... .(....).. ...Our
...(_/...... .)../.... ..Way
............ .(_/..... ..of Life


--- On Fri, 6/5/09, liza sapiei <mee_magie00@ yahoo.com> wrote:

From: liza sapiei <mee_magie00@ yahoo.com>
Subject: { KELANTAN-KITA } Pengkongsian ikhlas dari saya
To: Kelantan-kita@ yahoogroups. com
Date: Friday, June 5, 2009, 5:54 PM

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

    Maaf kalau email ini d anggap mengganggu rakan-rakan, saya hanya ingin berkongsi secara ikhlas dengan  rakan-rakan. Nama saya rosliza
memang pemalu dan boleh di katakan tak berapa pandai nak bergaul. saya tak pernah terlibat dalam  mlm tapi pada dec 2008 saya ada terjumpa flyers
pendidikan untuk  mlahirkan cedekiawan tapi disamping itu boleh menjadi jutawan. Saya nampak ianya boleh mgubah nasib saya dan keluarga sebab kita bawa pendidikan yang dah terbukti kbekesanannya, d rasmikan oleh
menteri pendidikan sendiri dan mdapat hak esklusif mgeluarkan soalan exam tahun lepas. kita tak segan nak  bkongsi dengan orang lagipun tak ada parent yg tak nak anaknya pandai kan..saya masa tu memang kesempitan.. akak nampak peluang ni akak join dan alhamdulillah bulan pertama dan  kedua ada income tak banyak 4 angka saja tapi BULAN KETIGA dah ke 4 dapat 5 ANGKA SEBULAN angka dan sentiasa berlaku peningkatan hari ni BULAN MEI  saya  mdapat  
21 ribu. Saya ingin mgajak rakan-rakan  yang  betul ingin mcari site income bolehlah hubungi kak liza. kak liza masih bkerja..itu hanya partime tapi gaji bkali ganda mgalahkan gaji full time akak.

    Maaf sekali lagi jika ada yg tak senangi dgn pkongsian ikhlas saya ini, bukan saya nak mnunjuk –nunjuk dgn menyatakan angka kat sini tapi saya nak bkongsi dgn rakan-rakan bertapa mudahnya biz ini dan rebutlah peluang keemasan ini jgn biar ianya berlalu begitu sahaja, kalau saya yg byk kekurangan ni pun boleh buat apatah lagi rakan-rakan sekelian yg banyak klebihan dan pgalaman dalam pniagaan.

kak liza



Get your preferred Email name!
Now you can @ymail.com and @rocketmail. com.



New Email addresses available on Yahoo!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://kanopi.kokpasir.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: