Thursday, February 26, 2009

Re: { KELANTAN-KITA } Photostat and welcome to our humble store.

OOooooo duk penang ke...sama ler kita .

Arifin Noraida-CNA063 wrote:
>
> Salam,
>
> terima kasih kepada semua yang bagi feedback mengenai mesin photostat
> pada saya. oleh kerana budget yang agak ciput sayo x jadi beli mesin
> photostat lagi untuk sebulan dua ni. tapi saya cuma akan letak printer
> scanner kat kedai saya tu. so kalu ore desprate sangat nak photostat
> kira buleh la. mungkin 2 ,3 bulan lagi baru saya akan beli mesin
> photostat. oleh kerana keda saya ni bukan nak fokus ko photostat as a
> main business saya rasa ok kot. Budget saya bulan ni saya akan beli
> satu rak kad ucapan dari carduta. budget sikit kena panda-panda handle
> la...:-)
>
> untuk sesapo hok duk area ttupat tu kalu ada masa buleh la menyinggah
> di kedai saya yg x sepertinya . website pun masih dalam pembinaan.
> kedai tu x dok signboard lagi... cuma next week saya akan letak
> streamer jah dulu. Dihandle oleh member saya. betul-betul hadapan SMA
> maahad Muhammadi kg Sedar. Kedai pintu warna oren sebelah dgn ore
> jual air nyo. kalu nok beli batu kristal , manik untuk tudung, riben
> pun ada la sikit sebanyak. pen, kertas, alatulis pun ada la
> sikit-sikit. Insyaallah akan saya tambah dari masa ke semasa. untuk
> yang nak cuba teh herba misai kucing, teh manis stevia, herba hempedu
> bumi pun ada jugak kat situ
>
>
> Salam dari penang
> Noraida
>


------------------------------------

Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan sila lawati http://kanopi.kokpasir.com
Yahoo! Groups Links

<*> To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/Kelantan-kita/

<*> Your email settings:
Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/Kelantan-kita/join
(Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
mailto:Kelantan-kita-digest@yahoogroups.com
mailto:Kelantan-kita-fullfeatured@yahoogroups.com

<*> To unsubscribe from this group, send an email to:
Kelantan-kita-unsubscribe@yahoogroups.com

<*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/

No comments: