Thursday, February 26, 2009

Re: { KELANTAN-KITA } Digest Number 2252

Selamat berniaga saya ucapkan, biasa la tu mula dari sikit-sikit, lama-lama jadi bukit. Saya baru je bulan lepas ambik mesin fotostat dan binding dari Yee Copier, KB. Harga agak terik juga, tapi servis yang diberikan amatlah memuaskan. Insyaallah kalau ada rezeki bulan ni nak ambik mesin laminate & mesin potong business card pula, nak jadi full service centre.
 
Salam
 
Shamshul
Tanah Merah


From: "Kelantan-kita@yahoogroups.com" <Kelantan-kita@yahoogroups.com>
To: Kelantan-kita@yahoogroups.com
Sent: Thursday, February 26, 2009 7:33:13 PM
Subject: { KELANTAN-KITA } Digest Number 2252

Messages In This Digest (1 Message)

1.
Photostat and welcome to our humble store. From: Arifin Noraida-CNA063

Message

1.

Photostat and welcome to our humble store.

Posted by: "Arifin Noraida-CNA063" noraida@motorola.com   nor_ayda

Thu Feb 26, 2009 1:30 am (PST)

Salam,

terima kasih kepada semua yang bagi feedback mengenai mesin photostat
pada saya. oleh kerana budget yang agak ciput sayo x jadi beli mesin
photostat lagi untuk sebulan dua ni. tapi saya cuma akan letak printer
scanner kat kedai saya tu. so kalu ore desprate sangat nak photostat
kira buleh la. mungkin 2 ,3 bulan lagi baru saya akan beli mesin
photostat. oleh kerana keda saya ni bukan nak fokus ko photostat as a
main business saya rasa ok kot. Budget saya bulan ni saya akan beli satu
rak kad ucapan dari carduta. budget sikit kena panda-panda handle
la...:-)

untuk sesapo hok duk area ttupat tu kalu ada masa buleh la menyinggah di
kedai saya yg x sepertinya . website pun masih dalam pembinaan. kedai tu
x dok signboard lagi... cuma next week saya akan letak streamer jah
dulu. Dihandle oleh member saya. betul-betul hadapan SMA maahad
Muhammadi kg Sedar. Kedai pintu warna oren sebelah dgn ore jual air
nyo. kalu nok beli batu kristal , manik untuk tudung, riben pun ada la
sikit sebanyak. pen, kertas, alatulis pun ada la sikit-sikit. Insyaallah
akan saya tambah dari masa ke semasa. untuk yang nak cuba teh herba
misai kucing, teh manis stevia, herba hempedu bumi pun ada jugak kat
situ



Salam dari penang
Noraida
Recent Activity
    Visit Your Group
    Yahoo! Search

    Try a shortcut

    Get local weather

    faster.

    Y! Messenger

    All together now

    Host a free online

    conference on IM.

    Check out the

    Y! Groups blog

    Stay up to speed

    on all things Groups!

    Need to Reply?

    Click one of the "Reply" links to respond to a specific message in the Daily Digest.

    Create New Topic | Visit Your Group on the Web
    Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://kanopi.kokpasir.com



    __._,_.___


    Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://kanopi.kokpasir.com




    Your email settings: Individual Email|Traditional
    Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
    Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
    Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

    __,_._,___

    No comments: