Thursday, October 23, 2008

{ KELANTAN-KITA } Vacancy: Company stabil, Bonus, lokasi sekitar KLCC.

Assalamualaikum semua,

Kepada warga Kelantan yg mempunyai ijazah@diploma insurance dipelawa untuk menghantar resume kepada saya.

Company tempat saya adalah sebuah company broker insurance. Company ni stabil, dan setiap tahun memberikan bonus pada staff2nya (tahun lepas kami mendapat plg kurang 3 bln gaji).

Berada di sekitar lokasi KLCC, company ni mempunyai client2 yg bagus seperti Petronas,MAS, MISC dan bnyk lagi client2.

Boleh hantar  resume kepada saya untuk saya forwardkan kpd HR. Saya hanya mampu forwardkan sahaja memandangkan saya disini hanyalah IT executive & tidak ada kaitan dgn line broking insurance.

p/s: saya rasa, org kelantan saya sorang jer kot di company ni. Company ni punyai 80 org staff. Sbb tu saya nak meramaikan kaum disini...baru ada geng kecek kelate.hehe.skrg ni duk kecek luar,so bau budu sokmo nih...hihi.

Regards,
nixk

email : nixkcode@yahoo.com
http://nixkgeekier.net

__._,_.___

Selamat berpuasa diucapkan kepada umat Islam di mana sahaja berada.




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: