Sunday, May 20, 2012

{ KELANTAN-KITA } BondaMama sediakan Pengasuh Profesional dibawah program BondaMama@HOME





BondaMama@HOME adalah sebuah program bagi mengujudkan jaringan pengasuh bayi dan kanak-kanak dari umur 0 hingga 2 tahun.

Dikendalikan oleh KDR Services sebuah syarikat yang mengendalikan program Kerja Dari Rumah khusus untuk wanita-wanita suri rumah sepenuh masa. Melalui BondaMama@HOME ini suri rumah akan dilatih untuk menjadi pengasuh profesional yang memiliki Sijil dari Kursus Asuhan Awal Kanak-Kanak (KAAK) anjuran Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) . Pengasuh profesional ini kemudiannya akan disenaraikan dilaman web BondaMama yang akan mengiklankan perkhidmatan mereka di lokasi-lokasi yang telah ditetapkan.

Ibu bapa yang ingin mendapatkan perkhidmatan Pengasuh Profesional bagi menjaga dan pengasuh anak-anak mereka perlu mendaftar dilaman web BondaMama. Yuran penjagaan dan asuhan kanak adalah diantara RM250 hingga RM500 mengikut umur anak dan lokasi.

Semua urusan pemilihan pengasuh dan bayaran yuran diuruskan sepenuhnya oleh KDR Services.

Jika anda berminat untuk menjadi PENGASUH PROFESIONAL dibawah program BondaMama@HOME sila daftar dilaman web www.bondamama.com. Maklumat lanjut boleh salurkan melalui email info@bondamama.com atau hubungi Puan Fadzillah 016-3221373

http://www.bondamama.com/bondamama_logo.jpg
www.bondamama.com





__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://www.kokpasir.com/kanopi




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: