Saturday, March 6, 2010

Re: { IT-KELANTAN } salam

 

ok..alhamdulillah kalu ada yg reply tu maknanya saya dh  buleh pakai gmail untuk berdiskusi dlm IT Kelantan. Sebab sebelum ni saya pakai akaun yahoo. Akaun tu byk sgt masalah, banyak  email yg tak masuk, jd saya bertukar kpd gmail. Tp bila saya cuba forward artikel ke IT Kelantan, email tu returned balik. Tadi Encik Ediramle dah bantu saya buat sesuatu. Alhamdulillah. Terimakasih Encik Edi.

Encik mat, saya ni ahli lama dlm ni. Tp dh lama sgt menyepi(tak ada informasi).

2010/3/7 Mat Min <ikemasinn@gmail.com>
 

sapo ni ?

2010/3/7 hanie anis <hanieanis98@gmail.com>

 

nak tes ok ke tidak



__._,_.___
Recent Activity:
Egroup ini dikendalikan oleh http://pusatsumber.kokpasir.com  .
Tidak dibenarkan mengiklan.
.

__,_._,___

No comments: