Wednesday, November 27, 2013

{ KELANTAN-KITA } Pelan Takaful Pendidikan Anak Great Eastern Takaful



Sebagai ibubapa, kita sentiasa mencari jalan yang terbaik untuk memastikan kehidupan anak kita n Takafuldi masa akan datang, dan cara yang sebaiknya adalah dengan menyediakan ilmu pengetahuan yang sewajarnya. Asas yang stabil dan kukuh amat diperlukan oleh anak-anak kita untuk mengorak langkah melalui perjalanan hidup ini.

Kepentingan pendidikan juga telah ditekankan oleh Nabi Muhammad (s.a.w.) dalam hadis yang diriwayatkan oleh Anas bin Malik r.a., Rasulullah (s.a.w.) bersabda: "Menuntut ilmu adalah satu fardhu yang wajib ke atas setiap orang Islam."

Sentiasa bersikap berhati-hati dan bersedia untuk masa hadapan mulai sekarang. Adalah menjadi tanggungjawab kita sebagai ibubapa untuk menyediakan pelantar untuk anak-anak melonjak ke arah karier yang disegani. Realisasikan impian mereka dengan i-Great Iqra'. Berjimat dari sekarang dan saksikan dana pendidikan anak anda berkembang dengan peruntukan pelaburan yang meningkat dan pada masa yang sama dapatkan perlindungan dari perkara yang tidak diduga.

Maklumat Lanjut : http://takaful13.blogspot.com/2013/11/i-great-iqra-merentasi-batasan-menjamin.html


__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://www.kokpasir.com/kanopi




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: