Monday, January 7, 2013

{ KELANTAN-KITA } Peluang untuk ceburi bidang perniagaan TASKA dan TADIKA melalui jaringan BondaMama Kids Centre.




www.bondamama.com

BondaMama Kids Centre merupakan rangkaian pusat perkembangan dan pendidikan awal kanak-kanak dengan lebih 70 cawangan di seluruh Malaysia. Dimiliki oleh Kolej UNITI dan telah beroperasi sejak tahun 2008. BondaMama menawarkan perkhidmatan yang berkaitan dengan kanak-kanak dengan pengkhususan dalam bidang taska, playschool , tadika, transit dan tuisyen.
Semua program yang dilaksanakan di BondaMama Kids Centre adalah berkonsepkan Helping Boys, Nurturing Girls dengan mengunakan modul BondaMama Modular Learning System (BMLS) yang progresif serta interaktif. BondaMama juga menawarkan kaedah pembelajaran melalui kreativiti di cawangan-cawangan terpilih yang dinamakan BondaMama Creative Learning Centro (BondaMama-CLC) dengan modul dan bimbingan Giovanni Pergaminelli dari Italy.
Kami ingin menawarkan program BondaMama ini kepada yang berminat membuka BondaMama Kids Centre melalui konsep licensing.

Syarat-syarat untuk menjadi pemegang lesen BondaMama Kids Centre :

1. Komited dengan konsep dan falsafah BondaMama
2. Bersedia untuk secara sepenuh masa untuk menguruskan BondaMama Kids Centre mengikut syarat-syarat yang ditetapkan oleh BondaMama.
3. Mempunyai modal minima RM50,000

Jika anda berminat sila hubungi kami melalui email partnership@bondamama.com atau sila hubungi 019-3381633 (Mona) untuk kami jemput anda ke taklimat khas mengenai peluang ini.

BondaMama juga menganjurkan bengkel dan taklimat peluang perniagaan untuk yang menyertai sebagai usahawan taska dan tadika.

Sila semak jadual taklimat dan bengkel percuma kami di laman web www.bondamama.com









__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://www.kokpasir.com/kanopi




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: