Thursday, November 11, 2010

{ KELANTAN-KITA } Fw: (ALEPS) Jaga kesihatan dari awal dengan Alpha Lipid





----- Forwarded Message ----
From: M.N Hafiji <pghafiji@yahoo.com>
To: pghafiji@yahoo.com
Sent: Thu, November 11, 2010 9:49:04 PM
Subject: (ALEPS) Jaga kesihatan dari awal dengan Alpha Lipid

 

Kepada Semua,

Dulu saya sentiasa rasa badan lemah lemah bila habis waktu kerja.
Otak pun rasa lembab nak buat keputusan.
Nak main dengan anak anak pun rasa malas apatah lagi nak tolong bini wak kerja rumah.
Dengan waktu yang terhad untuk melakukan aktiviti yang boleh mengeluarkan peluh,
lama kelamaan tekanan darah tinggi saya semakin naik.
Tiap tiap kali jumpa doktor mesti bawa balik sebakul nasihat yang lebih kurang sama.
Minum air banyak, jangan makan nasi waktu malam, jangan makan masin, selalu bersenam dan bla bla bla...
Sudah macam macam ubat dan produk saya try tapi lam 6 bulan rasa give up sebab tekanan darah masih tinggi.
3 bulan yang lalu (August 2010) saya try ambil Alpha Lipid Lifeline, setelah 2 minggu minum, saya dapati ada perubahan.
terutama sekali badan dah tak rasa letih walaupun kerja shift malam.
Saya pun teruskan lagi minum alpha lipid sehingga kini
darah saya dah kembali normal...
kelimumur pun takder..
tidur nyenyak ...
dah rasa cam bernafas dalam jer..
kerja shift pun tak rasa mengatuk sangat.
otak pun masih rasa cerdas walaupun kerja malam.
takder dah rasa blurrrr cam dulu...

Untuk mereka yang ingin mencuba Alpha Lipid sila hubungi saya

Hafizi 012-9222534
Testimoni : http://alphalipidtoday.blogspot.com/
Web Rasmi : http://www.newimageasia.com.my/




__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://www.kokpasir.com/kanopi




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: