Wednesday, February 3, 2010

{ KELANTAN-KITA } Jana Pendapatan Dengan Mesti.my

Perhatian: Korang pernah dengar Clickbank? Google Adsense dan yang seangkatan dengannya? Itu semua produk luar negara, produk mat saleh. Mesti.my pulak berpusat di Malaysia. Jadi yang mana satu korang pilih? Pilihlah produk Malaysia!!!

Tahukah anda hanya dengan membeli satu akaun VIP Mesti.my sudah melayakkan anda untuk menjana pendapatan secara online sehingga RM738,275.00? Klik Mesti.my dan klik daftar untuk mengesahkan kedudukan anda. PENDAFTARAN ADALAH PERCUMA. Diulangi PERCUMA!! Selepas mendaftar teruskan membaca.

APA ITU Mesti.my?
Korang pasti pernah dengar Mudah.my. Kalau diizinkan tuhan, Mesti.my juga akan menjadi seperti Mudah.my. Insyallah dengan sokongan tuan-tuan dan puan-puan. Mesti.my adalah portal iklan untuk korang mengiklankan laman web sendiri, produk atau banner affiliate yang korang join. Seperti yang saya nyatakan di atas, pendaftaran adalah percuma dan anda akan dapat web replika untuk dipromosikan.

2 DALAM 1
Apa maksud saya 2 dalam 1? Disamping anda melobi Mesti.my, anda juga boleh mengiklankan web, blog, banner affiliate anda di Mesti.my. 2 kerja dalam 1 masa.

Mesti.my SCAM?
Seperti yang saya maklumkan pada posting di atas "New Topeng Skim Cepat Kaya", adakah Mesti.my juga sama seperti Skim Cepat Kaya? Mungkin ya dan mungkin tidak. Mesti.my tiada produk tapi cuba anda lihat web Lelong. Adakah Lelong ada produk fizikal? Mereka hanya portal jualan untuk pengiklan menjual barang mereka. Jadi apa persamaan Mesti.my dengan Lelong? Lu pikir lah sendiri. Hehehe.. Sebaik sahaja anda mendaftar dengan Mesti.my, anda akan dapat web replika dan anda boleh mengiklan banner anda dengan syarat anda jadi ahli VIP Mesti.my.


JADI AHLI VIP
Nak jadi ahli VIP modal yang anda perlukan adalah sebanyak:


* RM10 (Pakej A) - Jana sehingga RM4135.00
* RM50 (Pakej B) - Jana sehingga RM31,240.00
* RM250 (Pakej C) - Jana sehingga RM117,150.00++
* RM500 (Pakej D) - Jana sehingga RM195,250.00++
* RM1000 (Pakej E) - Jana sehingga RM390,500.00 hingga RM738,275.00

www.mesti.my/seriousmoney

Saya cadangkan anda untuk terus menjadi ahli VIP Pakej C. Modal mungkin sedikit besar tapi berbaloi. Kenapa saya cadangkan untuk beli Pakej C? Ini adalah pakej yang sederhana tapi cukup berbaloi di mana anda boleh mengiklankan banner affiliates anda dengan nilai kredit sebanyak RM400. Anda boleh menjana sehingga maksimum RM145,000. Wow!! Banyak tu. Hehehe...

Jika anda ingin mencuba dahulu, bolehlah menjadi ahli Pakej A. Dengan modal serendah RM10 anda boleh menjana maksimum RM4135. Dengan keuntungan ini anda boleh mendaftar pula menjadi ahli VIP Pakej E dan masih ada RM3135 untuk dibelanjakan disamping boleh jana keuntungan RM738,275.

Jadi apa tunggu lagi? Klik sekarang

www.mesti.my/seriousmoney

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya. Jangan tunggu lagi.


------------------------------------

Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan sila lawati http://www.kokpasir.com/kanopi
Yahoo! Groups Links

<*> To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/Kelantan-kita/

<*> Your email settings:
Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/Kelantan-kita/join
(Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
Kelantan-kita-digest@yahoogroups.com
Kelantan-kita-fullfeatured@yahoogroups.com

<*> To unsubscribe from this group, send an email to:
Kelantan-kita-unsubscribe@yahoogroups.com

<*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/

No comments: