Sunday, September 13, 2009

{ KELANTAN-KITA } Khusus kepada pembekal laptop/komputer di area Kelantan..



Assalamualaikum,

Pertamanya, bersyukur kehadrat Illahi kerana kita masih lagi sempat merasai kerahmatan Bulan Ramadhan pada tahun ini.

Kedua, syukur sekali lagi kerana akhirnya selepas 12 tahun saya berada di perantauan org, samada belajar dan bekerja, akhirnya saya kembali ke tanah negeri tercinta, Kelantan darul Naim.

Di kesempatan ini, saya ingin menyatakan bahawa saya sekarang bekerja di semi gomen di sini. Dan saya ditugaskan untuk mendapatkan quotation laptop Hewlett Packet (HP) sebanyak lebih kurang 15 laptop untuk kegunaan pejabat.

Diharap kepada mana-mana peniaga dan pembekal laptop mahupun PC, boleh email kepada saya mengenai company anda. Saya tiada info mana-mana pembekal laptop disini kerana selama ini saya bekerja sama dgn pembekal laptop di KL. Jadi inilah masanya untuk saya bukakan peluang perniagaan untuk warga Kelantan khususnya.

Diharap dapat sebarkan perkara ini pada mana-mana rakan anda yg boleh bekalkan laptop. Harga yg menarik serta servis yg bagus, akan menjadi pembekal utama company ini dimasa akan datang.

Regards,
Nik Ramzi Abdul Samad



__._,_.___


Kanopi (Khemah) untuk disewa. Memerlukan  sila lawati http://www.kokpasir.com/kanopi




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: